joi, 21 ianuarie 2016

Fara pantofi.

Unde ai disparut? 
De ce mi-ai luat tocurile si-ai plecat? 
M-ai lasat intr-o balta de moloz. Singura si descaltata.
N-ai pic de rusine.
Ai luat feminitatea si nici macar o alta incaltaminte n-ai lasat in urma ta...
Te urasc!
Te urasc ca nu ai avut curajul sa fii barabat... N-ai avut curajul sa dai cartile pe fata.
Ai furat si ai plecat. 
Basma curata.
Nimeni nu te cauta, nimeni nu te-ntreaba...hmm... de ti-ar si pasa.
Ai uitat de mult sa mai privesti in urma ta.
Priveste-ma!
Acum ma aflu aici. Plina de glod si murdarii. Fara pantofi. 
Soarele e intre nori. Stau inaintea cerului si ma rog sa ploua. Vreau picaturi mari care sa-mi acopere disperarea. Vreau sa ma spele. Vreau sa curga siroaiele de mizerie. Vreau sa ies din molozul acesta curata. Ca lacrima. 
Fara trecut. Fara viitor.Fara pantofi.
Voi inepe sa cutreer strazi. Imi voi cauta alta incaltaminte. As merge chilometri, desculta, in cautarea pantofilor...
Poate nu tocuri, ar fii prea scumpe. 
O sa ma multumesc cu o perche de tenisi. Simpli. Albi. Puri. Ar fi sport. As putea calatori mult, cunoaste multi, urca munti. As putea sa-i port si cu o fusta sau pijamale. Nu si-ar da nimeni seama ce ascund sub hanie... 
As merge pana m-as intalni cu viata.
I-as povesti trecutul. I-as povesti de tine iubindu-ma...I-as povesti de mine fericita...I-as povesti de tine asa cum te stiam, nu cum ai ajuns... Insa ..N-as intreba-o daca te-ai mutat vis-a-vis...sau daca inca mai locuiesti acolo. N-as intreba-o daca ti-ai schimbat obiceiul de a lua micul dejun in orash..sau de a citi ziarul...
N-as intreba-o de mine, ce stie de la tine...Probabil nici nu i-ai vorbit de mine... Nu m-ar interesa detalii...

As vrea sa-mi spuna doar : Unde mi-s pantofii???!
Mi-e dor sa fiu pe tocuri!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca tip. O fac bine!

Ne tragem din familii care, din fericire, ne-au crescut cu cei sapte ani de-acasa.  Atunci am invatat sa salutam, sa purtam conversa...